איך לבחור משרות הייטק שיכולות להתאים לי?



מחפשים משרות הייטק איכותיות

? מחפשים משרה שתאפשר לכם להתקדם בעולם ההייטק ולבנות לעצמכם את הקריירה עליה אתם חולמים? הגעתם אל המקום הנכון.

אין ספק כי שוק חיפוש העבודה היום הוא שוק תחרותי מאוד וקשה מאוד, ולכן רבים מגיעים למצב בו כל מה שהם מחפשים הוא את הכותרת של המשרה, שמתאימה למה שהם מסוגלים לבצע, ומיד שולחים קורות חיים, אפילו מבלי לקרוא את כל הפרטים. היום, הכל נגיש באינטרנט, ובלחיצת כפתור פשוטה קורות החיים שלהם יכולים להגיע לכל מקום, ולכן לעיתים רבות המגייסים מקבלים קורות חיים שכלל לא עונים על הדרישות שפרסמו עם המשרה.

עבור המועמדים, זה בדיוק מה שיוצר את התסכול הגדול. הם בטוחים כי שלחו קורות חיים לעשרות מקומות שונים, אבל אף אחד לא השיב להם, כאשר בפועל הטעות היא שהם שלחו קורות חיים למשרות שהם כלל לא מתאימים להן. לכן, איך תוכלו לבחור משרות הייטק בצורה נכונה ולחפש עבודה בצורה ממוקדת ונוחה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

קראו היטב את פרטי המשרה

גם אם זה לוקח מעט יותר זמן, חשוב מאוד לקרוא היטב את פרטי המשרה, לא רק את הכותרת הראשית. קראו את דרישות החובה של החברה, את האזור של העבודה והמרחק שלו ממקום המגורים שלכם, קראו את השכר המוצע (אם מפורסם) והאם הוא מתאים לציפיות שלכם ועוד. כל פרט כזה הינו חשוב מאוד ויכול להשפיע על ההחלטה האם המשרה הזו מתאימה לכם או לא.

שימו לב לאיזו חברה אתם שולחים קורות חיים

חשוב שתשימו לב לאיזו חברה אתם שולחים קורות חיים, ואפילו צרו רשימה של החברות ששלחתם להן כך שלא יצא מצב שאתם שולחים בכל פעם מחדש את קורות החיים שלכם לאותה חברה.

בנוסף, לפני שאתם שולחים קורות חיים לחברה מסויימת, חפשו מידע אודותיה. יכול להיות שתגלו כבר בהתחלה כי זו חברה שצורת העבודה בה לא מתאימה לכם, ולכן אין לכם טעם בכלל לעבור את כל תהליך הגיוס.

זה למעשה גם היתרון בחברת השמה – היא כבר תעשה את כל הבדיקות הללו עבורכם.