איך למצוא את משרת החלומות בהייטק?


אז החלטת שאתה רוצה לעבור מקום עבודה ואתה מעוניין לראות מה יש לשוק להציע לך כאשר המטרה הראשית שלך היא

למצוא את המשרה הכי טובה עבורך כרגע

.

איך מתחילים?

רבים מחפשי העבודה (אקטיביים ופסיביים) אשר נוטים לחשוב שהדרך הנכונה והטובה ביותר למצוא עבודה חדשה היא בעזרת חבר מביא חבר בהייטק. אז תלוי מה חשוב לך בתפקיד הבא שלך, אופציה זו טובה כאשר חשוב לך לשמוע ממקור ראשון אודות החברה – אין ספק שזו ההמלצה הכי טובה וחזקה שאפשר לקבל. יחד עם זאת, אם חשוב לך לקבל תמונה רחבה יותר של כלל המשרות הפתוחות על מנת לא לפספס משרה מעולה אז שיטת חבר מביא חבר לא ממש יעילה. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר למצוא את משרת החלומות שלך היא באמצעות חברת השמה להייטק.

למה ומתי חברת השמה?

חברות השמה גדולות ומקצועיות לרוב עובדות עם מספר גדול מאוד של חברות הייטק ומכירות היטב את החברות, המשרות ומצב השוק ולכן יש להן את היכולת והידע למצוא את המשרה המתאימה והטובה ביותר. בנוסף, מאחר ולחברת ההשמה יש אינטרס משותף שהשכר של המועמד יהיה גבוה ככל הניתן, לעיתים הן עושות את המשא ומתן המקדים ועוזרות למועמד להתחיל מנקודה טובה יותר את התהליך.

למרות שחברת השמה בהייטק היא האופציה העדיפה ביותר למציאת המשרה הטובה ביותר, כדאי וצריך לבדוק האם חברת ההשמה מספיק מקצועית וטכנולוגית על מנת שתבין היטב את יכולות ודרישות המועמד, אחרת, חברת ההשמה תמצא את המשרה הטובה ביותר אבל לא עבורך 😊

שילוב של חברת השמה בהייטק וחבר מביא חבר

אחד היתרונות בשיטת חבר מביא חבר הוא שהחבר בדרך כלל טכנולוג בעצמו וכך הוא יכול לתת גם חוות דעת מקצועית אודות החברה. טק ג'וב הינה אחת מחברות ההשמה היחידות בארץ שבהן המראיינים ומנהלי הגיוס הם טכנולוגים בעצמם כך שאפשר להיות בטוחים שהם ימצאו את המשרה החלומית והמתאימה ביותר עבורך.

אבל החיפוש צריך להיות דיסקרטי!

כאשר מדובר בחברת השמה שמתמחה באיתור מועמדים איכותיים בהייטק ושמרבית המועמדים שלה הם "לא מחפשים עבודה" אז אפשר להיות רגועים – אתה לא היחיד שמחפש עבודה באופן דיסקרטי.