איך להתכונן לראיון עבודה?



הוזמנתם אל ראיון העבודה עליו חלמתם? אם כן, בוודאי אתם תוהים כיצד להתכונן אליו

.ובכן, בחברת TechJob תוכלו למצוא יועצים מקצועיים אשר יסייעו לכם להתכונן לקראת ראיון העבודה בצורה הטובה ביותר, ומעבר לכך, הנה כמה טיפים חשובים אשר יכינו אתכם לכל ראיון עבודה כראוי:

הכירו את החברה

לפני שאתם מגיעים אל ראיון עבודה בחברה מסוימת חשוב שתכירו את החברה, תדעו במה היא מתמחה, מיהם בעלי התפקידים בה, האם יש פיתוחים מיוחדים שהיא עוסקת בהם וכדומה. כל פרט כזה יאפשר לכם לגלות הבנה והתמצאות במהלך ראיון העבודה וללא ספק יעניק לכם כמה נקודות זכות חשובות אצל המראיינים.

הכינו רשימת שאלות שיש לכם

אם יש לכם שאלות שתרצו לשאול במהלך הראיון, וקשורות לעבודה בחברה או לכל דבר אחר, כדאי שתרשמו אותם. בראיון עצמו ייתכן כי מלחץ או התרגשות תשכחו את השאלות החשובות הללו. בין השאלות הללו חשוב לכלול שאלות על הגדרת התפקיד עצמו כמו מה התפקיד כולל, מי יהיה המנהל שלכם, לאיזו סמכות אתם כפופים ומי כפוף לכם, מהו מועד תחילת העבודה במידה ותתקבלו ועוד.

הקפידו על צורת לבוש מקצועית

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, את זה כולם יודעים, ולכן הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר, והוא יכול להיווצר בשנייה שבה המראיין רואה אתכם. לכן, גם אם אתם מתאימים מאוד לתפקיד, אל תסמכו רק על החלק הטכני בעבודה, אלא הקפידו ליצור רושם ראשוני טוב בעת ההגעה לראיון. לא בכל חברה תצטרכו להגיע עם חליפה יוקרתית לראיון, אך ישנן חברות בהן זו צורת הלבוש המקובלת וכדאי שתתאימו את עצמכם לצורה הזו. לכן, כדאי מאוד לברר את צורת הלבוש המקובלת בחברה ולהתלבש בהתאם.

התכוננו להציג את עצמכם

כחלק מראיון העבודה המראיין יבקש מכם להציג את עצמכם. כדאי שתכינו הצגה עצמית משכנעת הכוללת את הניסיון שלכם, היתרונות והחסרונות שלכם וכל מידע נוסך שאתם מרגישים שכדאי להציג בפני המעסיק. ככל שתהיו מוכנים יותר להציג את עצמכם, תהיו בטוחים יותר, דבר שישפיע לטובה על הרושם שתציגו בראיון העבודה.