טיפים שיעזרו לכם לעבור ראיון טלפוני לחברת הייטק בהצלחה!


בחברות הייטק ראיון טלפוני הפך למקובל מאוד, ובחברות כאלו מדובר בראיון עבודה לכל דבר. המראיינים הטלפונים אלו אנשים בעלי ניסיון וידע רב בתחום אשר מבצעים סינון של המועמדים כבר בשיחת הטלפון וכך מצמצמים בצורה משמעותית את מספר האנשים אותם יזמינו לראיון עבודה. לכן, אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, קראו את המאמר הבא אשר יעניק לכם

כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לעבור את הריאיון הטלפוני בהצלחה

!.

היו זמינים תמיד

ישנם שני סוגים של ראיונות טלפוניים – ראיונות אשר מתואמים מראש מול המועמד וראיונות "בהפתעה" וללא תיאום מראש. אם הראיון מתואם מראש, הכינו את עצמכם אליו ודאגו להיות פנויים בשעה היעודה, אם לא, ואתם נמצאים בסיטואציה לא נוחה כמו עם הילדים, או אפילו במיטה, בקשו בנימוס מהמראיין לתאם את השיחה למועד מאוחר יותר כך שתוכלו להיות מרוכזים לחלוטין בשיחת הריאיון.

הכירו את החברה

כאשר תעבדו עם חברת השמה מקצועית, תקבלו מראש את כל המידע על החברה אליה אתם עומדים להתראיין. כך תוכלו להיות מוכנים יותר לראיון ולשיחת הטלפון, לענות נכון על השאלות ובאופן כללי להראות רצינות לקראת התפקיד אשר תעלה את הסיכויים שלכם לראיון נוסף.

שמרו על הקשבה מלאה

גם אם המראיין חוזר על דבריו, או משוחח באריכות, אל תקטעו אותו ואל תשמעו ממהרים או חסרי סבלנות. תנו למראיין לומר כל מה שהוא רוצה והראו עניין בכל דבר, גם אם הוא לא נראה חשוב בעיניכם אך חשוב בעיניו של המראיין.

הראו עניין ומוטיבציה

חשוב מאוד כבר בראיון הטלפוני להראות את המוטיבציה שלכם ולהביא עניין בחברה. מגייסים מחפשים תמיד את האנשים אשר רוצים לעבוד במקום מסוים או במשרה מסוימת בגלל שהם אוהבים את התפקיד, את החברה או את העבודה עצמה. הם מחפשים אנשים שלא רק רוצים מקום בו יוכלו להתפרנס, אלא אנשים שמחפשים את ההזדמנות ורוצים לזכות בה מאוד. לכן לאורך כל השיחה הראו התעניינות, היו קשובים ורציניים והראו עניין רב בחברה ובמשרה המוצעת לכם.