השמה בהייטק בעידן המודרני - מי צריך את זה?


בעידן המודרני בו אנו חיים, עידן בו האינטרנט הוא נותן המידע, המתווך ומקור הסיוע בכל דבר,

רבים סבורים כי אין יותר צורך בחברות השמה

, וכי כל אחד יכול למצוא את העבודה המתאימה לו גם ללא העזרה של חברות אלו. אם גם אתם חושבים כך, או לא בטוחים אם בכלל כדאי לכם לפנות אל חברת השמה בהייטק, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. חברה מקצועית העוסקת בתחום השמה בהייטק תעניק לכם יתרונות רבים במהלך חיפוש העבודה, ותסייע לכם למצוא את המשרה הנכונה עבורכם באופן הרבה יותר יעיל ומהיר. על היתרונות הללו, ועל הדרך שבה היא תסייע לכם להגיע אל המשרה עליה אתם חולמים, תוכלו לקרוא במאמר זה.

מה ההבדל בין חברת השמה בהייטק לבין חברת מיקור חוץ העוסקת בעולם ההייטק?

outsourcing, או בעברית - מיקור חוץ, זו בעצם שיטה אשר משאירה בבית העסק רק את הליבה, וכל שאר העובדים מגיעים מבחוץ, מה שאנחנו מכירים בתור "עובדי קבלן". כך, עובד אשר מגויס על ידי חברת מיקור חוץ למעשה מועסק על ידה, ולא על ידי חברת ההייטק בה הוא יעבוד בפועל, ולכן לחברה אין אינטרס לדאוג למועמד לשכר גבוה מאוד או תנאים משובחים. לעומת זאת, לחברת השמה בהייטק אין יחסי עובד - מעביד עם המועמד ולכן היא תעשה הכל בכדי לדאוג לתנאים הטובים ביותר עבורו.

למה לא כדאי לחפש משרות תכנות, חומרה או סיסטם באופן עצמאי?

חברת השמה בהייטק מקצועית מעניקה לכל מועמד כמה יתרונות חשובים מאוד אשר הופכים את חיפוש העבודה באופן עצמאי לפחות כדאי ורלוונטי עבורו:
  • חברת ההשמה תחשוף את המועמד למשרות המתאימות לו בלבד. כך הוא יכול לחסוך מעצמו זמן רב על בחינת משרות לא רלוונטיות לתחום בו הוא עוסק ומתמחה או בלהגיש קורות חיים למשרות שהוא לא מתאים להן.
  • לחברת ההשמה קשרים עסקיים עם מגוון רחב של חברות הייטק שונות, וכך היא יכולה לשווק את המועמד לאותן חברות ולסייע לו לקבל ראיונות למשרות נחשקות בקלות רבה יותר.
  • בחברת ההשמה המועמדים יכולים למצוא יועצים מקצועיים שיכינו אותם לקראת ראיון העבודה, יסייעו להם להחליט על טווח השכר עליו יסכימו בראיון ויעניקו להם טיפים חשובים שיסייעו להם בתהליך הקבלה לעבודה.
  • ישנן חברות הייטק רבות אשר לא מפרסמות באופן ציבורי את כל המשרות הפתוחות (בפרט אם מדובר בהחלפה של עובד במקום אשר טרם פוטר ורוצים לשמור על דיסקרטיות). לכן חברות רבות בוחרות לעבוד עם חברות השמה אשר ישמרו על הסודיות עבורן.
  • חברת השמה יכולה לאפשר לכם למצוא עבודה מהר יותר ממה שתצליחו לבד.
  • חברות ההשמה מקבלות תשלום על כל מועמד המגויס דרכן, שלרוב הוא נגזרת של השכר ולכן הן יסייעו לכם למצוא משרות טובות יותר ובתנאים טובים.

למה מעסיקים מעדיפים לעבוד עם חברות השמה?

מעסיקים רבים, בפרט בעולם ההייטק, מוצאים יתרונות רבים בחברת השמה שלא יקבלו באופן עצמאי, ולכן בוחרים לעבוד איתה. בין היתרונות העיקריים של חברת השמה למעסיקים ניתן למצוא:
  • חיסכון משמעותי במשאבי אנוש ובכסף. במקום להחזיק מחלקה שלמה שתעסוק בגיוס מועמדים חברת השמה תבצע זאת עבורכם בצורה טובה יותר.
  • החברה מלווה את המעסיק לאורך כל הדרך ומסייעת לו באופן אישי בגיוס של כל מועמד למשרה הנכונה עבורו.
  • המשרות המוצעות דרך חברות השמה מגיעות אל מועמדים איכותיים המתאימים בדיוק למשרה, מה שחוסך למעסיק סינון של קו"ח רבים.
  • דרך חברת השמה המעסיק יכול לקבל מידע רב יותר, ואיכותי יותר, על כל מועמד.