למה חשוב לעבוד עם חברת השמה לפני ראיון עבודה לחברת סטארט-אפ?


רבים מהאנשים אשר עוברים מחברות גדולות לחברות סטארט-אפ בטוחים כי הם לא זקוקים לשירות של חברת השמה. הם בטוחים כי הידע שלהם מהעבודה בחברות הגדולות יאפשר להם

לעבור את הראיונות במהירות ובהצלחה

, אך בפועל, כאשר מגיעים הראיונות עצמם, הם מבינים שזה לא בדיוק נכון. אם בחברה גדולה אתם מתמודדים מול חברות כוח אדם ומגייסים בעלי ניסיון של שנים, בחברות סטארט-אפ אתם יכולים לעמוד מול אדם צעיר שגילו חצי מגילכם, ולמוד מול שאלה פשוטה כמו "איך אתה יכול לעזור לנו" מבלי שיהיה לכם יכולת לענות עליה בצורה נכונה.

הכנה טובה לקראת ראיון העבודה

אם אתם רוצים להתקבל לחברת סטארט-אפ חדשנית ולהשתלב בתחום ובתעשייה בצורה טובה, עליכם קודם כל להתכונן היטב לקראת ראיון העבודה. חברת השמה מקצועית ומובילה, כמו חברת TechJob, תסייע לכם למצוא את המשרה הנכונה עבורכם בצורה הרבה יותר טובה ומעל זה, תכין אתכם היטב לקראת ראיון העבודה. החברה תכין לכם רשימה של שאלות אפשריות ותשובות עליהן, תלמד אתכם על התנהגות נכונה בראיון ועל מה ששפת הגוף שלכם משדרת ועוד מגוון רחב של נושאים אשר יאפשרו לכם לבצע את המעבר מחברה גדולה אל חברת סטארט-אפ צעירה בצורה טובה ומהירה.

לנהל נכון שיחה פתוחה

בניגוד לראיונות המוכרים לכם מהחברות הגדולות, בהם המראיין מגיע מראש עם השאלות שלו והוא זה שמנהל את הראיון ואת השיח ביניכם, בחברות סטארט-אפ הראיון הוא יותר אקטיבי, ולאחר כמה שאלות היכרות השיחה תהיה פתוחה יותר. סטארטאפיסטים מחפשים אנשים שיודעים לנהל שיחה קולחת, מראים ביטחון ויודעים להתמודד עם שינויים. בנוסף, כאשר מתנהלת שיחה פתוחה המראיין בודק האם אתם מסוגלים להעלות רעיונות חדשים או לחשוב על פתרונות לבעיות שונות שהוא יציג תוך כדי השיחה, וכך הוא יכול לבחון את הדינאמיות שלכם ואת ההתאמה שלכם לחברת סטארט-אפ אשר כל הזמן נמצאת בצמיחה ומשתנה מיום ליום. לכן אם אתם רוצים לעבור מחברה גדולה לחברת סטארט-אפ מובילה, אל תוותרו על שירות של חברת השמה!