סורסינג בהייטק - כל מה שחשוב לדעת


אין ספק כי היום עולם חיפוש העבודה הרבה יותר רחב ומתקדם מאשר בעבר. אם בעבר הייתם יכולים לפתוח רק את העיתונים ולמצוא מודעות דרושים, האינטרנט הפך את התחום הזה להרבה יותר רחב. היום מודעות דרושים מפורסמות לא רק באתרים ייעודיים. מגייסים נמצאים במגוון רחב של מקורות אינטרנטיים שונים דרכם הם יכולים למצוא את המועמדים המתאימים כמו ברשתות החברתיות השונות ועוד.

ההתפתחות הגדולה של עולם הגיוס ייצרה את המושג סורסינג בהייטק

. סורסינג הוא מושג המתאר איתור של מועמדים אטרקטיביים עבור חברות שונות בהייטק דרך הרשתות החברתיות השונות, ויצירת מערכת יחסים ארוכה עם אותם מועמדים.

היום כ - 20% מכלל הגיוס מבוצע באמצעות סורסינג בהייטק, ובתחום הזה הסורסינג הופך לנפוץ ויעיל מאוד בהשמה בכל יום שעובר. לכן היום כל אחד שמחפש עבודה בהייטק חשוב שיחזיק עמודים מקצועיים ברשתות החברתיות השונות אשר יציגו את ההתמחויות שלו, הניסיון שלו ועוד.

איך זה עובד?

אנשים אשר עוסקים בסורסינג בהייטק עובדים עם מגוון רחב של רשתות חברתיות וקהילות מקצועיות ומנתחים את המידע מאותם מקורות בכדי למצוא את המועמדים האטרקטיביים ביותר עבור המעסיקים השונים איתם הם עובדים.
אנשי סורסינג בהייטק בודקים את הניסיון של המועמדים השונים, השאיפות שלהם בקריירה, מעניקים להם מידע חשוב על התעסוקה המתאימה להם, התנאים והשכר הנכון ויכולים לסייע להם במציאת מגוון רחב של משרות אטרקטיביות המתאימות להם.
טק ג'וב לדוגמא הינה חברת השמה להייטק אשר הייחודיות שלה שהיא מורכבת מהד האנטרים מקצוענים בסורסינג אשר מאתרים בצורה מדויקת את המועמדים הרצויים.

מה אנשי סורסינג בהייטק יחפשו?

אם אתם רוצים להכין את הפרופילים האישיים שלכם לקראת אנשי סורסינג בהייטק שאולי ימצאו אותם, אלו הדברים החשובים שעליכם לכלול:
  1. מידע יבש אודות ההשכלה שלכם, הניסיון שלכם, הידע המקצועי שלכם ואפילו שירות צבאי רלוונטי (כמו שירות ביחידת 8200).
  2. פעילות ברשתות החברתיות שיכולה להעיד על הידע שלו, יכולת הבנה ועוד.
  3. פרופיל לינקדאין מלא ומעודכן, ובאנגלית נכונה.
  4. פרופיל פייסבוק הכולל מידע מקצועי וייצוגי, במיוחד זה שאתם משתפים באופן ציבורי.
  5. השתתפות בדיונים ציבוריים כמו בקבוצות פייסבוק בתחומי הפיתוח השונים.